آي پي امداد
تعميرات لوازم خانگي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 0
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بعد از خروج شركت سامسونگ و ال جي از ايران چه اتفاقي براي مصرف كنندگان اين برند مي افتد؟ آيا ميتوان جايگزين مناسبي انتخاب نمود؟! در ادامه اين مقاله به سوالات ذكر شده پاسخ خواهيم داد.

توليد كنندگان لوازم الكترونيكي بعد از فروش محصولات خود، مسئوليت هايي در قبال مشتريان دارند كه جهت حفظ اصول مشتري مداري موظف به رعايت قوانين زير ميباشند:

1: تامين قطعات فابريك براي خدمات پس از فروش.

2: ارتباط با مشتري و پرسش، جهت جلب رضايت مشتري از خريد تا مصرف

3: ارائه خدمات بهينه در زمان گارانتي

در ايران هنگام حضور برندهاي الجي و سامسونگ، محصولات سامسونگ توسط شركت سام سرويس و محصولات ال جي توسط شركت گلدايران گارانتي ميشدند، اما با خروج شركت هاي مذكور آيا سام سرويس و گلديران مسئوليت قطعات و خدمات را عهده دار خواهند بود؟

ارديبهشت سال 1399 بود كه خبرگزاري ها از جمع آوري تابلوهاي سامسونگ و ال جي در فروشگاه هاي ايران خبر دادند و مسئولان با حرف هاي ضد و نقيض در نهايت خروج اين دو برند را قبول كردند، اما لازم به ذكر است كه اين شركت هاي كره اي به شدت از خروج خود ناراضي بودند، چونكه در ساليان گذشته با فروش زياد و طرفدارهايي كه در ايران جمع كرده بودند راغببه ترك اين بازار جذاب نبودند، اما با تحريم هاي زورگويانه آمريكا مجبور به اين امر شدند.

بنده معتقدم كه با خروج اين دو برند فضا براي شركت هاي داخلي و گردش مالي در كشور ايران بيشتر خواهد شد و از اين حيث يك نگاه مثبت انديشي به قضايا داريم.

 

بعد از خروج سامسونگ خدمات پس از فروش و تامين قطعات محصولات به عهده كدام شركت ميباشد؟
بعد از خروج، سامسونگ بيانيه اي داد كه قصد آن جلب رضايت طرفداران و مصرف كنندگان اين برند بود، اما در حقيقت اين بيانيه يك شوي تبليغاتي بود، چون با اوضاع تحريم ها كاري از دست كره اي ها بر نمي آمد.

در ايران هم به دليل اينكه خط توليد همچنان برقرار بود محصولات سام را جايگزين سامسونگ نمودند و همان شركت سام سرويس پشتيباني آن را عهده دار شد.

اما بعد از خروج سامسونگ از ايران، خدمات پس از فروش و تامين قطعات براي محصولات اين برند با اوضاع تحريم هاي امروزه كمي دشوار شده است، اما لازم به ذكر است كه مجموعه اي به نام آي پي امداد در قالب تعميرگاه مجاز مركزي خدمات لوازم خانگي سامسونگ با شفاف سازي هزينه ها، تامين قطعات و ارائه خدمات بهينه توانسته است اين معضل را در زمينه تعميرات لوازم خانگي اين برند تا حدودي حل نمايد تا مصرف كنندگان اين برند بعد از اتمام گارانتي دچار سردر گمي نشوند و با اطمينان خاطر مشكلات لوازم خانگي سامسونگ را به شركت آي پي امداد واگذار نمايند.

لازم به ذكر است كه بعد از خروج سامسونگ از ايران، علاوه بر اينكه قيمت محصولات افزايش پيدا نمود، هزينه تعميرات و قطعات آن نيز افزايش چشمگيري داشت، كه در نهايت با نارضايتي مصرف كنندگان مواجه شد.

 

بعد از خروج ال جي خدمات پس از فروش و تامين قطعات محصولات به عهده كدام شركت است؟
بعد از خروج ال جي از ايران و اتفاقات مشابهي كه براي سامسونگ افتاد و در بالا توضيح داديم، خط توليد محصولات جي پلاس جايگزين برند ال جي شد و در نهايت خدمات پس از فروش را عهده دار شدند، اما لازم به ذكر است كه با خروج الجي مشكلات تامين قطعات و افزايش قيمت هزينه خدمات مشهود است.

مجموعه آي پي امداد با شفاف سازي هزينه ها، تامين قعات و ارائه خدمات بهينه در قالب تعميرگاه مجاز مركزي لوازم خانگي ال جي در تهران توانسته است تا حدودي اين معضلات را حل نمايد.

 

نتيجه گيري

طبق گفته مسولان در اتحاديه، سامسونگ و ال جي فقط 2 سال خست كه در حال تبليغ ميباشند و عملا فروش محصولات با خط توليد در داخل كشور ميباشد كه با تحريم ظالمانه آمريكا و همكاري كره اي ها با آن ها، ايران به مانند هميشه جهت سربلندي كشور و مردم، خط توليد جي پلاس و سام را ادامه داد.

اين اتفاق ميتواند نويد راه اندازي اقتصادي در كشور باشد و برندهاي داخلي بازار بهتري نسبت به قبل داشته باشند، اما اگر از اين فرصت استفاده نكنيم طبيعتا ضرري جبران ناپذير در پي خواهد داشت.

امتياز:
بازديد: 39
برچسب:
:
[ 1399/6/27  ] [ ۲۰ ] [ emdadiprepair ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب